onsdag 29 augusti 2012

Första inlägget

Det första inlägget i min nya blogg.
Jag har döpt den till I det tysta.

Ett fantastiskt bra namn vill jag påstå. För denna blogg är öppnad och startad i all tysthet.
Ingen vet vem jag är. Ingen vet att jag har startat den. Men nu finns den och här tänker jag skriva ner allt som jag inte kan skriva nån annanstans.

Så den kommer att finnas I det tysta. Men öppen för alla. För alla som vill läsa.


Hur är det egentligen att leva i en familj som inte ser ut som alla andra?
Som inte passar in den normala normen?

Det är ett evigt kämpade. Ett evigt krigande om och för ett liv värt att leva.
Att få en familj att må bra är ett heltidsjobb. För alla inblandade.

I mitt fall handlar det om en make, två tonårssöner. Och sist men inte sist, mig själv.

Välkommen till I det tysta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar