måndag 21 december 2015

Vardagen igen

Några dagar till har gått och vardagen börjar att återigen ta sin del i livet.
Lillebror mår bra. Han har vuxit på flera sätt de senaste veckorna och vår förhoppning är att han i framtiden kommer att tänka sig för ordentligt.

Storebror har tagit hela situationen och de sista veckorna på ett lugnt och sansat sätt.

Jag börjar även jag komma in i matchen igen. Jag har också lärt mig massor och jag tror att jag åldrades minst 10 år på drygt en vecka.
Det känns så i hela min kropp och jag tycker att spegelbilden när jag borstar mina tänder visar detsamma.

Det absolut viktigaste i livet är att mina fina, vackra söner mår bra. Jag går över eld och vatten för deras skull och och det har jag verkligen fått känna på.

Vardagen tar över igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar