fredag 18 november 2016

Lätt att glömma mig själv

Äntligen fredag.
Jag känner mig trött.
Det har varit en intensiv period på jobbet.
Det är mycket med det som händer hemma. Jag lägger så mycket energi på mina barns mående att jag verkligen glömmer mig själv.
Tänker på storebror och vad som händer efter 1januari.Tänker på lillebror som kämpar med sin skoltrötthet och jag är glad för varje dag som han går till skolan.
Och så min pappas fru och det hon har råkat ut för.
Min gudmor som håller på att supa ihjäl sig.

Jag är trött. Har börjat äta magnesium för att se om det kanske kan hjälpa mig. En liten bit iallafall. Det kanske kan få bort mina krypningar som jag har i mina vader varje kväll klockan 21.30. Otroligt att det kommer varje kväll exakt samma tid.

Nu är det äntligen fredag iallafall.
I morgon tar min man med mig till Göteborg.
Vi ska sova på hotell och vi ska äta och dricka gott hela helgen.
Grabbarna får klara sig på egen hand. Vilket de har lovat.

Det ska bli så skönt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar