tisdag 17 november 2015

Rivstart på denna tisdag

Renoveringen på jobbet skrider fram i ett fasligt tempo.
Snart är etapp 1 och 2 klara. Jätteskönt och vi kan vila i packningen ett par dagar. Ända fram till det är dags att börja förbereda för etapp 3 som ska renoveras under julledigheten.

Och så är det dags för utvecklingssamtal mitt i allt detta också. Och så förberedelse för det. Och så ringde min telefon kl 06.20 i morse. Det var min arbetslagledare som skulle öppna idag , men som visst hade spytt där på morgonkulan. Så det var ju bara att sätta sig i bilen och dra. Nyvaken och fräsch.

Nu är jag hemma igen.
Orkar knappt hålla uppe min egen kropp känner jag.
Mina kollegor på jobbet säger att det är sviter från min Ullaredchock i söndags. Att det tar musten ur en att gå omkring där. Och det gjorde det ju. Men så himla roligt det var.
Dit ska jag lätt åka fler gånger.

Snart yoga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar