onsdag 16 oktober 2013

Det här med specialintresse

Våran 16 årige unge är helt unik.
På alla sina underbara sätt är han verkligen världens bästa.

Hans styrka är hans språk och hans skrift. Har alltid varit.
Plötsligt har han skrivit ett inlägg till Fotbollskanalen.se's Englandsblogg. Som en sk gästbloggare. I smyg.
Och nu blivit publicerad av den riktige krönikören själv.

Stolt som en jäkla tupp är jag som mamma. Och vill bara skryta om och basunera ut vilken penna min son har. Men han själv har valt att vara anonym och då vill jag inte förstöra det. Fast på min lilla blogg här så kan jag visa hans inlägg helt I Det Tysta.

Gissa sonens specialintresse?
 


Klicka här.


Nu gäller det bara för honom att kunna hantera att alla inte tycker likadant som honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar